Koszty i sposoby dostawy

DOSTAWA

  1. Termin dostawy towaru wynosi 14 Dni roboczych, chyba że umowa sprzedaży stanowi inaczej. W przypadku płatności przelewem, kartą kredytową lub e-przelewem termin zaczyna biec od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy, a w przypadku zapłaty gotówką przy dostawie kurierem lub gotówką przy odbiorze osobistym termin zaczyna biec od dnia zawarcia umowy sprzedaży.
  2. W przypadku oferty obejmującej wykonanie towaru na indywidualne zamówienie Kupującego, np. obrączki ślubne, termin dostawy może zostać ustalony indywidualnie.
  3. Sprzedawca każdorazowo dołącza do przesyłki dowód zakupu – paragon, a na życzenie Klienta fakturę VAT.
  4. Koszt dostarczenia towaru każdorazowo podawany jest podczas składania zamówienia przez Klienta na Stronie internetowej, najpóźniej w chwili wyrażenia przez Klienta zgody na związanie się z umową.
  5. Zamówienia realizowane są na terytorium Polski. Istnieje także możliwość wysyłki za granicę. W takim przypadku warunki sprzedaży i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z Klientem.
  6. W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania zawierającego zamówiony towar Klient powinien, w obecności kuriera sporządzić protokół szkody. Protokół szkody przesłany do Sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie. Przy czym brak spisanego protokołu szkody nie jest wymagany do złożenia reklamacji.
  7. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki niedającego się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze Klient powinien niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia odbioru przesyłki, zażądać od firmy kurierskiej spisania protokołu. Protokół szkody przesłany do Sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie. Przy czym brak spisanego protokołu szkody nie jest wymagany do złożenia reklamacji.